mariekeopsummercamp.reismee.nl

weekeind genieten!!!!

Lieve allemaal!!!!

Eindelijk weer een berichtje voor jullie alle!:)

het weekeind zijn we weg geweest naar Atlantic city, lekker gerelaxed, op stap geweest

(beachparty):P, geshopt! en naar het strand geweest!

Een top weekeind gehad! Maar eerlijk gezegd ben ik nog meer moe dan afgelopen vrijdag!!! haha!
(Is dat een goed teken???):P

We hebben er nu 3 sessies opzitten met werken, het gaat zo snel!

Heb afgelopen week met rolstoelers gewerkt, dat was erg leuk!!! Heb zo van ze genoten! Maar zwaar was het! Ze hebben hier geen voorzieningen om mensen te tillen, we tillen ze zelf uit de rolstoel in bed/het zwembad, en dat 5x per dag voor 1 persoon, omdat ze ook verschooond moeten worden! Dus mijn muscles zijn gegroeid!!! Heb spieren ontdekt waarvan ik niet wist dat ik ze had! haha

Komende week ga ik werken met 8 heren tot ongeveer 50 jaar, ze zijn allemaal best zelfstandig! Dus weer iets heel anders!

Afgelopen week werkte ik met 7 collega's op de groep van rolstoelers en nu deze week is het met 2 andere collega's, dus dat is wel een groot verschil!

Ik heb het hier nog steeds erg naar mijn zin!!! Het is zooooo mooi weer! Heb al veel vrienden gemaakt, en ook veel Nl'ders! Iedereen is erg aardig!!!:)Vandaag een ' rust' dagje, (schoonmaken, en wat info) morgen nieuwe vacationers!!!!
Nog 4 weken en dan is het alweer tijd om weg te gaan van het kamp!!

Het was trouwens echt een verschil gisteren, we hadden 2 dagen in een super de lux hotel geslapen, en gingen gisteren avond terug naar geen water!!!!!!!:O het echt camping leventje!!! haha

Hopelijk hebben we vanavond weer water!!!!

De bel gaat, dat betekent, de dag begint!!! Aan de slag!!!

Lieve mensen!!! TOt snel weer allemaal!!!!!

Sorry voor de zo weinig berichtjes!!!!! Ik doe mijn best:P

foto's uploaden duurt erg lang! Maar hopelijk lukt het me snel!!!!

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Liefs
Dikke knuffel!!!!

De alles weter van kamperen:P:D

xxx

Reacties

Reacties

Kim

Hey allesweter van kamperen;)

Leuk om weer iets van je te lezen! Uiteraard horen we af en toe van een trotse tante en oom de laatste nieuwtjes!
Heerlijk dat je afgelopen weekend lekker hebt kunnen relaxen en genieten en uiteraard mag SHOPPEN daarbij niet ontbreken.

Wat vliegt de tijd... nog maar 4 weken op het kamp! Succes met het sjouwen, het lijkt bijna wel Afrika zonder tilvoorzieningen. Helaas zullen de mensen bij jou op het kamp wel wat zwaarder zijn dan in Ghana;)

Veel succes, plezier en geniet van iedere dag!
Gelukkig nog geen beren op visite gehad?
We denken aan je!

X je trotse nicht

Lars

Hey Marieke!!!

Wat gaaf om te horen dat het zo naar je zin hebt, jammer dat het dan zo snel voorbij gaat :) Ik vind het wel vreemd dat er geen water is. Of bedoel je geen warm water?

Dat verwacht je niet van een als Amerika :)

Enjoy!

Annie

Hee schatteke! Ik ben blij dat ik iets van je hoor, ging me al zorgen maken dat je t niet leuk of juist te leuk had hihi! Mis je nml dus je moet wel terug komen hè! Super fijn dat je t zo leuk hebt ondanks de lichamelijke ongemakken.. Tot snel, denk aan je!

Miep

Hoi Nichie!!!

Wat een leuk druk verhaaltje van jou weer :).
De bel gaat, dus rennen jij, haha!
Succes de komende week, het zal wel zwaar zijn maar volgens mij geeft het jou ook bakken vol met nieuwe energie!
Geniet ervan!

liefs van je nichie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!