mariekeopsummercamp.reismee.nl

4 weeekjes!!!!!!!

wwwwwwwwwwwhhhhhaaaaaa 4 weekjes!!! En dan... en dan...

zit ik in AMERIKA!!!! VOOR 3 maaaaanden!!!!

who het gaat ineens zo snel!!
Heb vorige week mijn visum binnen gekregen! De reis is geboekt!
Op 14 juni om 9:15 uur vlieg ik vanuit Schiphol naar Newark!
En ja lieve vrienden aan (bijna) iedere begin komt een eind,,, 5 september ben ik weer terug!
Het is gek dat ik nu al zin heb in 5 september! Om jullie allemaal weer te zien!:)

Maar het is nog veel gekker dat ik over 4 weken aan het begin sta van (weer) een geweldig avontuur!!!!:D Ik heb er super veel zin in!!!
Ik krijg nu allerlei mailtjes al binnen vanuit Amerika, van het camp, wat wel en niet mag..
Er zijn 2 computer aanwezig op het camp! Hier mogen alle 90 staff gebruik van maken!!!:)
klinkt als in Ghana.....:P hopelijk zijn de computers in Amerika wat sneller!!!

Mochten jullie me willen mailen/bellen/schrijven, dan hieronder wat handige gegevens...

58 Eagle Springs Lane,
Pine Grove, PA 17963
Tel: (570) 345-8705

mijn eigen telefoon/email blijven hopelijk gewoon bestaan! En anders horen jullie het!

Tot blogs!!!:P

Veel liefs!! Marieke

Reacties

Reacties

Kaatje

Wow nog maar 4 weekjes... Spannend!

KUS

Lis

Spannend meid!!!
Leuk dat je weer een blog gaat bijhouden, kan ik mijn lieve vriendinnetje nauwlettend in de gaten houden!!
Nou aftellen geblazen...
Liefs

Miep

WOEHOEEEEE je gaat een geweldige zomer tegemoet!! Zonnestralen, laat maar komen!!
X

nienke

Hoi,

wat ga ik je missen, kunnen we niet meer even gezellie bijkletsten bij de thee, dat moet dan maar een keer met zo'n lekkere bosche bol!!!!
Veel plezier,
dikke knuf Nienke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!