mariekeopsummercamp.reismee.nl

orientatie+begin!

Hoi Lieve allemaaaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk een berichtje vanuit de midle of nowhere:)

We hebben hier maar 2 pc's en waarvan er 1 niet deed, en de andere geen toetsenbord had, dus beetje lastig:)

Maar voel me al erg thuis hier!

We hebben de afgelopen weekeen orientatie gehad, voorbereiden op wat er gaat komen, veel spelletjes om elkaar wat beter te leren kennen en op stap geweest.

Ik slaap in een cabin samen met 9 andere meiden, 1 nl meisje, ze slaapt bij mij op de kamer, natuur;ijk hebben we er een dutch room van gemaakt:)

de cabin is van hout, er zit veelongedierte zoals slangen, eekhoorns, muizen, muggen, spinnen en beren!!!!!!!!!!!!!!! jaaaaa AAAAAAAAAh gelukkig nog niet gezien,maar wel gehoord!

Een beetje een afrikaans gevoel kreeg ik, geen water de eerste dagen gehad, en nu alleen KOUD water!!!! maar gelukkig is er water!!! Een echt avontuur dus!

gisteren zijn de vacationers gekomen, wehebben best weleen pittig groepje deze week, maar dat gaat helemaalgoed komen!!! ze zijn tussen de 18 en 79 jaar oud.

Ze hebben nu rest, en vanochtend hebben we wat arts gedaan.

GIsteren avond was de disco,, GEWELDIG!!! super leuk om deze mensen zo uit hun dak te zien gaan!!

oh ik vergeet bijna wat, ik ben natuurlijk ook al in NEWYORK geweest!:)

Dat waszoooooooooooooooooooooo gaaf!!

we sliepen met 15 meiden op eenkamer in een hostel en zijn dopor central park gelopen, en ook op time square geweest!!! Dat was AWESOME!:) Natuurlijk al wat geshopt!!!:)

TOt en met dinsdag blijven deze vacationers en dan donderdag komen er weer nieuwe!!!

DIt was het weer! ik ga nog evne een dutje doen:)

Sorry dat ik van de hak op de tak vlieg met dit verhaal maar ik heb al zoveel mgeemaakt en wil het hetliefst allemaalvertellen!! :) maar dat gaat niet;)

Heel veeeeeel liefs!!

Dikke knuffel voor jullie alle uit de wildernis!!!!

xxx

Reacties

Reacties

Miep

HAHAHAHAHA! Wat een verhaal! Het gaat alle kanten op, maar leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar! Ik maakte me al zorgen omdat we geen teken van leven ontvingen van je. Leuk dit om te lezen :)! Geniet ervan!!!

Liefs X Miep

Kim en Niels

Inderdaad, wat een heerlijk verhaal!!!
Het enthousiasme spat van het scherm!!!
Geniet van alle avonturen en pas op de beren:)

Liefs Niels en Kim

lis

klinkt geweldig marieke! Geniet ervan, voor je het weet ben je weer in nederland. Succes en veel plezier daar! Liefs lis

Paps

Marie
Het is je eindelijk toch gelukt een stukje te schrijven. We wisten natuurlijk al hoe je het maakte maar er ontbrak nog een verhaal op je site.
Hopelijk lukt het je ook nog een fotootje erop te zetten dat maakt het compeet.
Geniet maar van de vele indrukken en maak er een mooie tijd van. Voor je het weet zit je weer in het saaie en natte Holland.
Veel kusjes Paps xoxox

Kaatje

Hey zusje,

Wat een leuk verhaaltje.. had al van paps en mams gehoord hoe je het daar hebt. Hopelijk schijnt de sun ook een beetje en heb je in vrije tijd ook een beetje tijd om bij te bruinen.
Geniet er maar lekker van!

Dikke kus je zus

Corine en Sanne

Heej Mariek,
Wat ben je al heerlijk enthousiast!
Ik weet het zeker,het gaat helemaal lukken daar.
Ze vinden het allemaal heel erg als ze bij jou weer moeten vertrekken(hihihi).
Heel veel succes maar vooral veel plezier.
Oja,en niet te veel gaan shoppen anders kun je niet meer terug met the plane.
En dat ongedierte:de meeste (behalve die beer)zijn banger van jou als jij van hen,toch?

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

heel veel knuffels voor jou van ons Duskes

Deniese

Hey mariek,

wat leuk om een update te krijgen! Hopelijk wordt het iets minder primitief. Mooi dat je enthousiast bent, klinkt allemaal super!!!

xoxo

TD 01-02 Mytylschool Tilburg

Hallo Marieke,
Wij hebben een leuke sportdag gehad met hockey,voetbal,dans en paardrijden.
Mohamed vraagt of er giftige slangen zijn.
We hadden allemaal een goed rapport en volgende week gaan we genieten van onze vakantie!!!!

Lieve groetjes van ons allemaal (TD 01-02)

Linda

Heey meisie,
Zo te lezen heb je het daar prima na je zin :D, leuk dat we je zo mee kunnen volgen! Hier gaat ook alles z'n gangetje nog een kleine twee weken school en dan lekker vakantie! We horen snel weer van je, mis je wel een beetje hoor ;-)
Liefs xx Linda

Loes

Heee Marieke,

Wat leuk om zo enthousiast verhaal te lezen!
Wat leuk om al die dingen mee te maken zeg. Wat een groot leeftijdsverschil moet er in je groepje zitten zeg!! Dat lijkt me zeker wennen....
Kijk uit voor de beren, maar ik had al gehoord dat je daar al een handleiding voor had gekregen.

Good Luck, en ik kijk uit naar je volgende verhaal!

Liefs Loes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!